torsdag 5. november 2009

Overraskelse!!!


Noen ganger er det slitsomt å være mamma selv om man har verdens mest rolige og tapre barn, som sjelden er misfornøyd med noen ting, heller ikke en tett nese.. I går, hadde jeg hatt en litt slitsom halvtime fordi Oskar hadde gjort sitt fornødne utover klær og håndkle, og jeg hadde bada han alene for første gang.. Både Oskar og jeg var godt fornøyde med egen innsats da Torgeir kom hjem fra jobb.. Og se hva han hadde med til meg!!!!!

Jeg ble såå glad! En rose på en helt vanlig onsdag, det var til å smile av!! "Du må lese kortet", sa Torgeir forsiktig, og hva fant jeg der??? Jeg som syns det var flott å få en rose på en onsdag ble ikke mindre begeistret for dette!!

Tenk så heldig jeg er!! For en mann! Nå kan jeg bare glede meg mens jeg prøver å finne ut hva slags nytelse jeg skal unne meg.. :)

3 kommentarer:

  1. Så er det meg som kommenterer dette da. Hvem hadde trodd det. Bra Torgeir. Og heldige deg .beate. Kos deg.Mams

    SvarSlett
  2. Bra Kirsten!! :)Det var jammen ikke værst! Et eksempel til etterfølgelse!

    SvarSlett
  3. Oi, ikke dårlig, Torgeir!! Du er skikkelig heldig, Beate :) Jeg visste ikke at det ikke fungerte det med hvor lenge det er siden man oppdaterte bloggen før du skrev det... Jeg har ikke gått inn på deres siden det ikke sto noe forandring... Det var kjedelig, da! Har dere foresten et bilde av dåpskjolen? Jeg skrøt av den til min mamma, og så ble hun så skuffet når jeg ikke hadde bilde :)

    SvarSlett