fredag 9. oktober 2009

FREDAGSOPPDATERING

Et nytt fredagsinnlegg.. Dagen er nemlig i ferd med å få tilbake sin gamle status som den beste dagen i uka!!! (For Beate altså, ikke for Torgeir, han synes lørdag, søndag og mandag er like bra..) Nå sitter jeg her å blogger (det er så lenge siden sist at jeg hadde glemt passordet, så nå har jeg laget et nytt uten at Torgeir vet det..) og det midt i støvtørkinga, men da er i hvertfall støvtørkinga og ryddinga i gang!! :) Oskar sover og det har han gjort i mange timer, men jeg hører at nå må jeg skrive fort for det er nok ikke lenge igjen.. Og han sover om natta også, så jeg våkner stort sett utvilt, og da er det jo like deilig natt til lørdag som alle andre netter!! :) Og tv-underholdningen på nrk er tilbake, og det er jo superstas, og jeg klarer av og til å holde meg våken for å se på det!

Ja fredag er definitivt en god dag, antakelig den beste i uka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar