onsdag 23. september 2009

Livet er for kort til å kjøre kjedelig bil

Jeg og min lille familie gikk en liten tur på Frogner idag. Flott vær og fine høstfarger. På vei hjem gikk vi forbi en bil med en setning som i seg selv er verdt å filosofere over. Men vi drøyer med filosofering og undring til en annen gang og ser nærmere på denne bilen som bærer disse ord.



Det krever jo sitt av en bil som bærer dette slagordet. Som vi ser er det en ganske så sliten bil med en del rustne flekker og reklame for tyskerbiler.com.



Jeg har ikke sjekket ut denne siden, men den selger helt sikkert flotte biler, som sannsynligvis er langt fra kjedelige å kjøre. Personlig synes jeg nok denne bilen er av det kjedelige slaget hvis jeg skal dømme den utfra utseende.

God biljakt, fokens!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar