onsdag 3. februar 2010

Hva var vel livet uten gode venner??

Med fare for å virke litt i overkant sentimental, eller noe sånt, så kommer det her et skryteinnlegg om en av mine fantastiske venninner som bor så alt for langt unna.. (De vil nok muligens hevde at det er jeg som bor langt unna, men det er ikke så viktig i denne sammenhengen..) I hvert fall så hadde denne gode jenta nettopp bursdag, og jeg har jo etterhvert skjønt at det kan man blogge om!



Elise er en flott jente som i fjor eller året før? kom til Oslo akkurat når jeg hadde bursdag og gladelig tok turen til operataket sammen med meg!


Elise er også verdens beste forlover, og aldeles nydelig i rød kjole!

Er vi ikke fine i den utrolig stygge trappa?

Som venninner flest, har også jeg og Elise hatt mang en samtale om gutter, men nå er hun, som jeg, lykkelig gift, og mamma til en liten hjerteknuser!


Du har veldig mange gode kvaliteter! Du er råtøff, blant annet fordi du drar til New York med baby, som jeg alltid har sagt at jeg hvert fall skal gjøre, men ikke i det hele tatt har vært i nærheten av! Du er veldig omsorgsfull og positiv! Og jeg liker veldig godt å være sammen med deg selv om det skjer så alt for sjelden!!


Det er veldig gøy når du ler, som her! Og da ligner du også på moren din syns jeg!
Og så er du like glad i kaffe latte som meg!

Kjære Elise takk for deg!!



1 kommentar:

  1. Så koselig Beate! Nå blei eg skikkelig rørt her! Du e jo bare aldeles nydelig!! Må jo bare sei takk for alle dei fine ordan! Takk!! Sko så gjerna hatt litt kortere avstand mellom okke, savne deg masse! Du e ei utrulig flotte jenta Beate, eg sette sånn pris på deg!!

    SvarSlett