onsdag 16. juni 2010

I disse tider..

kan det vel kanskje være på sin plass med en kafèanbefaling i Stockholm?? Jeg regner med at de fleste av mine lesere har tenkt seg dit i nærmeste fremtid for å få med seg det kongelige bryllupet. Så til dere, eller dere som av en annen grunn legger turen om den svenske hovedstaden i ferien, kan jeg altså anbefale denne lille perlen som ligger akkurat passe bortgjemt i Djurgården.
Da vi var i Stockholm i mai, var det kaldt og surt, det regna og blåste. Så da vi på en liten trilletur i blåsten, midt på Djurgården, fant en åpen kafè, måtte vi selvsagt sjekke den ut!


Vi skulle bare ha en kaffe til å ta med, men måtte smake litt på baksten også..


Det var litt som å gå inn i et eventyr når man kom fra den kalde gata og inn i denne varmen. Min opplevelse var så god, at kommer jeg tilbake til Stockholm noen gang, skal jeg definitivt innom her en gang til!


Flickorna Helin Voltaire er så absolutt verdt et besøk!

Og bildene har jeg som vanlig hentet fra hjemmesiden deres.. :)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar