torsdag 22. juli 2010

Lisens

Dette var tittelen som bare helt ut av det blå ble foreslått for meg når jeg skulle skrive inn tittelen "gode venner".. Så da får jeg kanskje heller skrive et innlegg om lisens? Jeg betaler i all hovedsak min lisens med glede. Ja vi har meldt oss opp til flere ganger til NRK fordi vi ikke har mottatt noen lisensregning.. Går det an? Tenker du kanskje, men det gjør det, og som jeg sa, så gjør jeg det ikke nødvendigvis med tungt hjerte, men nå har vi levd uten TV i nærmere et halvt år (DET ER LENGE!!!), og tenkte at vi i den anledning gjerne ville slippe å betale lisens det kommende halvåret. Og var det vanskelig å få dem til å sende regning, så var det ikke mindre vanskelig å få dem til å la være.. MEN det ordnet seg til slutt, så enn så lenge er vi uten TV og uten lisens.. Det var min lisenshistorie.. Har du en?

Men når det gjelder det jeg egentlig hadde tenkt å skrive om, nemlig gode venner, så får jeg ta det en annen dag, for han som eier rommet hvor denne pcen står, han vil gjerne sove..

GOD NATT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar