torsdag 18. mars 2010

Nok en hyllest..

..til verdens hyggeligste kafé..
Noen er kanskje litt lei av det, ja noen av dere har kanskje vært der men syns jeg overdriver..
Det kan vel hende, men jeg har hatt så innmari mange gode opplevelser der at jeg klarer ikke å la være å være superbegeistret! For lommeboka er det innmari bra at jeg har flytta, men nå skal jeg snart reise inn der å slanke den litt..
Nå kan dere bare nyte disse flotte bildene som jeg har stjålet på kolonihagens egen side på facebook..








Ja jeg kan ikke annet enn å anbefale Kolonihagen i Frognerveien i Oslo på det varmeste!!
et tips:
Klokka elleve når de åpner, er det lite folk og lite lyd og veldig god stemning!!

3 kommentarer:

  1. Så god reklame som du gir de så burde du egentlig få kaffi og kake gratis! Eg får veldig lyst på koselig cafè-tur når eg lese her jaffal:)

    Du får finna enn koslige cafè i Horten så me kan kosa okke på når me komme! Kaffe Latte hørre jo me når me treffes;)

    Klem Elise

    SvarSlett
  2. Måtte nesten kommentere nå. ser ut som en koselig cafe.. men stallen i Horten må du prøve, veldig koselig:):)

    Birgitte (fevang)

    SvarSlett
  3. Åh, dette innlegget drømmer jeg meg alldeles bort i:) Så koselig skrevet!

    Ønsker deg en nydelig helg!

    SvarSlett