fredag 15. januar 2010

Fredag

Så er det helg igjen! Tida går innmari fort! Har vært å sett etter barnegrøt i dag, for nå er det visst på tide å begynne å smake på det! (For lillegutt altså, ikke for meg.. ;) Jeg har helt til i går tenkt at grøt, nei det er jo lenge til, jeg fullammer! Men tida for fullamming er visst snart forbi.. Fant ikke den grøten jeg hadde tenkt, men likevel, nå er vi snart i gang med noe annet enn morsmelk, og det er jo både fint og litt trist.. Plutselig vil jeg antakelig få litt av den etterlengtede friheten min tilbake. Det er ikke krise om jeg er borte en hel kveld. Samtidig, så mister jeg jo den helt fantastisk deilige følelsen av å være den viktigste personen i verden for et menneske.. Man kan ikke få både i bøtte og spann er det noen som sier, og det er nok noe i det!

Foruten å lete etter barnegrøt har jeg vært på verdens fineste kafe! Tredje dagen på rad, og kafebudsjettpengene mine er snart brukt opp før måneden egentlig har begynt.. Men det er så fint der! Og så tenner de i peisen, og det kan ikke vi gjøre hjemme.. Snart skal vi flytte, og da skal jeg begynne å spare til egen kaffemaskin i stedet! Legger med et sommerbilde fra denne nydelige kafeen..



GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar